22 iunie 2010

Am adoptat un Smeagol





Vi-l prezint pe Smeagol. A fost adoptat sîmbătă de la ultima campanie de adopţii a Animal Life Sibiu şi e filozofete în dezvoltare. Deja i-a făcut o vizită lui Cioran. Medicului veterinar Cioran, de la două blocuri distanţă de vizuina lui. Deocamdată, ca toţi pisoii, e ab-so-lut terorist. Ceea ce face ca numele să i se tot schimbe de pe o zi pe alta. Dar Smeagol rămîne. Smeagol bun. Strigat şi Semi, cîtă vreme e la grădiniţă. Că e şi bun, şi rău, şi alb, şi negru, şi douămiist, şi optzecist (ca televizoarele, adică, alb-negru), şi, şi, şi...
Şi de cînd a fost adoptat, nu ştiu cum şi de ce, dar îmi vizitează blogul cineva tocmai din localitatea turcească Pisikli!
*
Şi-am mai "adoptat" un coolerpentru laptop, răceşte incredibil, am scăpat de căldura insuportabilă, mă ardea la încheieturi, mi-a crescut confortul orelor petrecute la birou... Şi nici nu ştiam că există aşa ceva, acum o lună. Lui n-a trebuit să-i pun nume, îl chema deja Microsoft.

7 comentarii:

A. spunea...

ce elicoptericioos e! foarte simpatic! Felicitări!

Vaca Verde spunea...

sa va fie de bine, bestiala bestia! :)

Veronica spunea...

Smeagoliţul vă mulţumeşte!

ioana spunea...

Ma bucur enorm!
De cind astept o astfel de veste de la tine!
Cind am vazut mai demult pisoiasul fotografiat in cutie, mi-a stat pe limba sa te intreb cum de nu l-ai luat, dar acum sint fericita!
Brava!
Pupam perechea dulce Floribunda- pisoias.

Anonim spunea...

:) ceee biiineee! eu sper să devină o prezenţă cât de cât constantă pe blog, să facă din când în când câte un anunţ, să ne transmită din cugetările-i filozofelinele şi să toarcă floribund. felicitări amândurora! :)

Anonim spunea...

îh, m-am articulat în exces.

Veronica spunea...

Ioana, salutăm şi pupăm şi noi armata de pitici!

Ora25, eu chiar mă tem să nu devină locul un jurnal pisicesc... Din cînd în cînd, da. :)