6 noiembrie 2010

Institutul Blecher la Sibiu, aseara





Aseară, Institutul Blecher la Sibiu, în cadrul Colocviilor Revistei Transilvania, cu O. Nimigean citind din "Rădăcina de bucsau". Paginile 225-232, pentru amatorii de detalii. Aveam cartea în poală, întîmplător am deschis exact de unde citea autorul, aşa că am urmărit lectura cu "subtitrare". Delicios spectacol, dacă deschideţi cartea vă imaginaţi şi accentul. Mi-a plăcut şi textul lui Ovidiu Baron, selecţie dintr-un roman în lucru. Şi atmosfera, blîndă şi relaxată, totul aşa cum îi şade bine călătorului într-o pivniţă, într-o seară de toamnă.

*

Premiile revistei Transilvania 2010 au mers la O. Nimigean şi Andrei Terian. Este pentru prima oară cînd în cadrul colocviilor premiile se acordă pentru volume apărute de-a lungul anului respectiv. În cazul celor doi, "Rădăcina de bucsau" şi "G. Călinescu. A cincea esenţă".


7 comentarii:

hobbitul spunea...

Remarc fularul lui Nimigean, lungan elegant și spritual, și ocheada trimisă unei admiratoare de poetul Radu Vancu ( măriți imaginea si vă veți convinge!!!)

Veronica spunea...

De acord cu fularul, nu şi cu ocheada. Şi fiindcă eu am pozele mai mari decît se văd aici, şi fiindcă ştiu momentul cînd am făcut poza. Pupilele lui Radu străbat coridorul dintre scaune şi se opresc fix peste două rînduri, unde vorbeau despre cartea lui Ovidiu Nimigean următorii "admiratori": Andrei Terian, Cosmin Ciotloş şi Şerban Axinte.

Radu Vancu spunea...

:)))
Am mărit imaginea, şi zău că mă conving din ce în ce mai tare :)

Veronica spunea...

Radu, aş fi pus eu aici şi poza celui mai admirat admirator de-al tău, de la lansarea lui "Sebastian în vis", magic apărut în înserare pe după ferestre, cu faţa luminată, zîmbind, făcînd cu mînuţa... Dar ştiu că nu se cade.

P.S.: Nu vă mai convingeţi atît! Sub poza cu pricina este chiar cea cu "admiratorii", cei trei îndemnaţi de Claudiu Komartin să vorbească.

hobbitul spunea...

Mda, m-am uitat iar, mai atent: privirea lui Vancu trece pe lîngă necunoscuta din spatele lui...

mihaelaursa spunea...

Sunt un pic intristata de deznodamant: eu ma chiar gandeam, uite cum stau poetii astia si vad idei, cand langa ei se afla o fata atat de frumoasa...

Veronica spunea...

Nu trece neobservată frumuseţea, dar a trebuit să militez pentru restabilirea adevărului istoric al clipei. Pentru altă clipă, fără dovezi jpg, n-aş băga mîna-n foc! :)