29 decembrie 2007

Intrarea în cetate


8 comentarii:

Anonim spunea...

Uuuuuuuu! Asta e intrare pentru uriaşi!

Anonim spunea...

Păi daca e "Intrarea în cetate" , o să intru!!!

Anonim spunea...

Am văzut un film cu kestii de astea. Două intrări mai mici şi una largă, absorbantă!

Veronica spunea...

Poftiti cu totii! Dar pe rind! Lasati Piticul pe o laterala mititica...

Anonim spunea...

Sînt ofuscat , insultat în mîndria mea de Pitic! Intru pe o poartă care îmi place mie cel mai mult,destul de principală!

Veronica spunea...

Of, stai cuminte, ca te-vinetesti de suparare... Hai pe unde doresti. Voiam sa ai intrare separata, protejat de restul lumii, cu scufia ta mititica...
Vrei calare pe-un gargui?

Anonim spunea...

Vrrreau! Să călăreşti Gargui e un deliciu, te simţi maaaaare!!! Le strîngi trupul cu picioruşele, posesiv.

Veronica spunea...

Un Pitic fericit mă face fericită!

Ştii cîntecul acela cu "Fericirea e un Pitic..."? Îmi tot dă târcoale de la o vreme, e tare fain. Cîntă Ţapinarii. Nu îl am. Decît în minte.

"Fericirea e un Pitic
Un Pitic care dansează..."