22 ianuarie 2008

Lecţii de scamatorie

Nici n-a trecut o săptămînă de cînd îmi mărturiseam dorinţele din copilărie (postul "Carte şi costum de pirat" - "Să zbor!"), că primesc un e-mail încărcat de promisiuni.
Cu titlul "17 CD-uri cu lectii de scamatorie filmate si explicate detaliat", mi se prezintă o colecţie de scamatorii care se adresează "atît începătorilor cît şi celor avansaţi".

"Învăţaţi totul: de la cum să faceţi o muscă să învie pînă la cum să plutiţi în aer fără să vă sprijiniţi de nimic! "

Uau! Cu 49 de lei, adică, aş putea zbura, în sfîrşit? Ce nu-mi convine la toată chestia asta e faptul că ar fi doar o scamatorie. Nu...

5 comentarii:

Anonim spunea...

Mi-a crescut capul lipsă la loc!!! Poţi să-mi dai e-mail-ul ăsta. Că zbor doar în vis!!!

Anonim spunea...

A, interesant e-mail! L-aş cerşi, că tot stă în firea mea de cerşetor de cafea... Se poate? Aş aplica scamatoriile ca să-mi fac să rîdă iubita cam năbădăioasă... Mă gîndesc la bufonii shakesperieni, destul de truculenţi în vorbe şi în gesturi...

Veronica spunea...

E un biet e-mail reclamă, nimerit nu se ştie cum pe la mine; nu cred deloc în "puterile" lui. Dar vi-l trimit.

Saptecapete, tu citesti cu toate cele şapte? Vai, o să termini primul lecţiile şi noi, ăştilalţi, o să ne uităm de prin leuştean cum culegi tu toate gutuile din vîrf!

Domnule hobbit, dumneavoastră vă recomand scamatoriile cu cărţi de joc, se potrivesc la marele bal!

PS: Nu îmi asum nici o responsabilitate în cazul unei păcăleli. Văd că se dă un e-mail doar, nici o adresă de site, hm...

Anonim spunea...

Uuuuuuuuuuuu! Dar eu chiar pot face scamatorii şi fără sfaturi şi ucenicii la alţiii! Că sînt Pitic!!!

Veronica spunea...

Aş vrea să văd. Cam ce ştii să faci?