28 august 2010

Buna ziua!



Unde-ţi este, vară, boldul?
Şi totuşi, a fost o vară bună. Departe de tot şi de toate, aşa, stînd pe loc, pe loc, pe loc. Vara lui B. Fiindcă Beckett şi fiindcă Belacqua. Fiindcă poveştile-s realitatea. Pîinea prăjită din carte se mută la mine-n farfurie. Brînza mirositoare, la fel. Babilani, boscheţi, birjari. Bicicleta? Şi bicicleta! Rubinie, Ruby, Tiffany, pliabilă, strigînd la mine din roata din spate: hai, hai! Hai!
Trag aer în piept, îmi apăs pe nări cu două degete şi mă cufund în ultimele zile însorite. Încă un pic. Cînd cad primele frunze vînătăile-s duse. Bună ziua, toamna mea!

23 de comentarii:

white noise spunea...

buna ziua :)))))))) ce ma bucur ca ai revenit

Veronica spunea...

:)) Şi eu.

Anonim spunea...

:) şiii eeuuu!

jeniact spunea...

şi eu, şi eu! :)

Veronica spunea...

Salutare cu drag, Ora25 şi Jeniact!

Alexandru spunea...

şi eu :) ai cam întîrziat, dar dacă zici că a fost vara lui B., înţeleg :) poţi să mergi fără mîini?

Veronica spunea...

Pot! Dar n-o să mai ating niciodată performanţele de la 13 ani. Tot mai fricoşi devenim... Iar Tiffany-i mai nărăvaşă ca Pegasul alb de demult. Aşa că fac bătături. :)

Anonim spunea...

he-he,
şi despre artManiiile de vară nu ne povesteşti nica? Ce-ai scris - tradus "între timp", că doar n-ai stat toată vara pe bicicletă?:)

Veronica spunea...

Ba povestesc eu ceva-ceva, aş pune şi-un pic de Sisters of Mercy, fiindcă pentru mine asta a însemnat ARTmania. Dar mai am un pic (mai mult) de tradus şi încă e timpul intrat la apă... Pe bicicletă, de fapt, am stat mult mai puţin decît aş fi vrut.

Iulia spunea...

Bicicletă! Uraa!
Dragă Veronica, pe 27 eram pe Negoiu, priveam spre Sibiu şi mă întrebam ce mai faci. Iată, gândurile primesc răspuns. :)

Veronica spunea...

Deci să-nţeleg că nu m-ai văzut? :)
Aştept poze la tine pe blog!

zum spunea...

buna ziua! ce bine ca v-ati intors si tu si toamna :)

Veronica spunea...

Bună, bună! Şi toamna s-a şi îmblînzit de-acum.

hobbitul spunea...

Cățeloii merg pe triciclete!

Cățeloiul spunea...

Da, confirm că mersul pe tricicletă e o adevărată artă!!

Veronica spunea...

A fost şi Căţeloiul la Chişinău? Şi tot pe tricicletă? Cum şi-a motivat absenţele?

Cățeloiul spunea...

Am adus o dovadă beton pentru absențe: o cantitate apreciabilă de purici în blană! Și, într-o floarea sorelui, și purici verzi, de plantă! Ăștia sar și mai sus, deja i-am scăpat în copacul din curte. Fac triplu-salturi mortale printre crengi, spre deliciul vecinilor adunați să-i privească de dimineață...

Veronica spunea...

Şi hobbitul? Unde a fost şi de ce şi cum şi cît şi?

hobbitul spunea...

Hobbitul și-a căutat satul natal, dar a văzut ca pe harta actuală sînt doua localități, de altfel cu nume schimbat, în care s-ar fi născut!!! Ceea ce l-a cam derutat.

Veronica spunea...

Mi se pare normal! Şaptecapete are chiar şi mai multe...

Șaptecapete spunea...

Șaptecapete e pretutindeni unde este O elevă!

ioana spunea...

Hop si eu: Bine-ai venit pe la noi!

Veronica spunea...

Bine ne-am regăsit!