14 aprilie 2011

Mai departe



Telegrafic, aşadar:

- M-am bucurat enorm că Radu Pavel Gheo a luat, cu romanul "Noapte bună, copii", Premiul Naţional de Proză "Ziarul de Iaşi". Pentru că a fost povestea mea favorită de anul trecut şi de asta există favoriţi, ca să ţii cu ei şi să sari în sus cînd cîştigă.

- A apărut Tiuk de primăvară! De citit pe îndelete.

- Tot de primăvară, curăţenie prin casă (doar un piculeţ) şi pe Facebook (zdravăn). Acolo, deşi n-am făcut invitaţii decît cîte să număr pe degete, şi deşi nu dau accept cu uşurinţă (nu din motive de nas pe sus, dimpotrivă, din motive de nas în jos; n-am timp de păcăleli cu prieteni închipuiţi care să-mi vîndă cartofi prăjiţi şi piscine), acolo tot se mai strecoară aberaţii. În topul ţăcăniţilor, un nene care făcea colecţie de prietene pe care să le cheme Veronica D. Şiîncăcumva. Altul căruia, dacă i-aş fi acceptat cererea, i-aş fi stricat frumoasa înşiruire de doamne cu văl islamic. Şi tot aşa, pînă la mai inofensive persoane care te bombardează cu cereri de jocuri (blocate, de multă vreme, fără să fi deschis vreunul), întrebări (blocate, de multă vreme) şi muzică la kilogram (apăsat x şi gata curăţenia de primăvară). Din respect pentru muşuroi. Dorinţa mea de socializare este, totuşi, foarte limitată. Ceea ce vă doresc şi vouă.

8 comentarii:

ZUGRAVU spunea...

Omul modern intre limitele timpului sau. :))

Veronica spunea...

Undeva prin centrul istoric. Şi isteric...

hobbitul spunea...

Hobbiții nu au ce parca, așa că nu le pasă!

Veronica spunea...

Eu am făcut o interpretare pietonală...

Gheo spunea...

Să ştii că m-am bucurat şi eu de bucuria ta. Şi de a mea :-) Mulţumesc mult!

Veronica spunea...

Ba eu mulţumesc! Te rog frumos... :)
Da, mi-a plăcut foarte mult cartea şi atunci, în verva lecturii, am trimis nişte scrisori înfocate despre ea. Cunoşti senzaţia, cînd citeşti ceva şi vrei ca şi altcineva foarte apropiat să simtă neapărat, neapărat şi imediat, aceleaşi emoţii.
Plus vreo două discuţii, tot înfocate, deasupra ceştilor de cafea. Plus rîs şi lăcrimat pe canapea. Vezi, eu sînt cea care are de mulţumit...
Felicitări!

tudor CeMerita spunea...

:)) asta l-am vazut si eu. dar daca parchez 20 de sec merge?

Veronica spunea...

Merita incercat.
Eu nu mi-am mai dorit sa poposesc acolo nici o secunda in plus.