11 septembrie 2019

„Harap Alb 2.0” - o continuare a poveștii


Am acceptat cu multă bucurie, astă-iarnă, să scriu continuarea unei povești de Ion Creangă, la invitația organizatorilor FILIT (Festivalul Internațional de Literatură și Traducere Iași). Am ales „Povestea lui Harap Alb”, iar rezultatul este această carte, „Harap Alb 2.0”, care va fi lansată la festivalul din Iași (2-6 octombrie), alături de celelalte patru din serie.

Cărțile apar la Editura Muzeelor Literare Iași.
Detalii despre colecția Creangă 2.0, în comunicatul de presă, aici.

***

La FILIT
- Voi avea o întâlnire la Colegiul Național Iași, miercuri, 2 octombrie, orele 12-14, în cadrul programului „Scriitori printre liceeni” - invitați: Jan Willem Bos, Veronica D. Niculescu; coordonatori: prof. dr. Antonina Bliorț, prof. dr. Gabriela Petrache.
- Voi fi la „Casa copilăriei”, joi, 3 octombrie, Palatul Copiilor din Iași, orele 12-14, moderator: Ovidiu Mihăiuc, coordonatori: prof. Alina Bendescu, prof. Ilie Constantin Corneliu.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Bună ziua!
Sunt interesată de colecția Creangă 2.0, in special de cartea scrisă de dumneavoastră.
Mă puteți sfătui de unde să le achizitonez? Pe site-ul editurii nu le-am găsit.
Mulțumesc anticipat! Inspirație!
Elena

Veronica spunea...

Bună ziua,

Mă bucur că le doriți.
Știu că în acest moment doar de la editură se pot procura. Am văzut că deocamdată nu sunt puse pe site, însă e ușor să le trimiteți un e-mail cu comanda sau să îi sunați.

Editura Muzeelor Literare - Muzeului Literaturii Române Iași
Telefoane: 0232.410.340, 0747.499.400
E-mail: edituramlriasi@yahoo.com

Contact: http://emliasi.ro/?page_id=26

Mulțumesc, lecturi plăcute!