6 martie 2010

Asteptari si saluturi

După un timp, poate deveni destul de amuzantă aşteptarea pe holurile policlinicilor. Emoţiile de început dispar, devii mai atent la detalii.
Bătrînii, bunăoară, fără nici o excepţie, intră pe coridoare salutînd. Nu se miră niciodată de aglomeraţie. Resemnaţi, caută din priviri un scaun pe care să se aşeze.
Tinerii se abţin de la salut; dar au şi ei o trăsătură comună: mobilul din mînă. Aşteptările lor se măsoară în sms-uri trimise, primite.
Cel mai interesant salut la intrare - acum cîteva zile, dînd ochii cu noi, cei mulţi care aşteptam, un băiat ne-a adresat cu voce tare un: "Fuck!". Apoi s-a resemnat, a scos mobilul...

8 comentarii:

Ciupivai spunea...

Vai, dar domnul Hobbitul a scris mai înainte ceva aici și uite că nu-i!!

Anonim spunea...

ahahhahahhaha.

io am fo pt nişte analize - ca să-mi schimb permisul auto md pe unu' ro, dar văzînd cîţi oameni erau acolo (uitasem cum e) am fct stînga-mprejur şi am renunţat pentru totdeauna. la spital - doar de nevoie, cînd nu mai ai altă variantă

Ciupivai spunea...

Dar nici ce zic eu nu apare? Vai!!

șaptecapete spunea...

Mare încurcătură mai e!

Veronica spunea...

Dragi tovarăşi, pusesem moderarea din cauza unor spamuri insistente. Am scos-o, e nesuferită!
Aşadar, salutări din grota înzăpezită şi scuze de întîrziere. :)

hobbitul spunea...

Hm!

Veronica spunea...

Foarte enervantă moderarea, mesajele stăteau agăţate undeva şi nu mă prinsesem - nu-mi intrau în căsuţa de mail.
Gata cu asta!

Hobbitul: Hm ca hm, dar mă enervau spamurile.

Mihai: Ei, fuga şi fă permisul, fiindcă altfel vorbesc cu K. şi facem o petiţie! :)

Anonim spunea...

la spitalele din România - doar dus pe sus:D