8 noiembrie 2012

Multumesc, Tiuk!

Ca să vezi, în această zi plină de discuţii despre premii, am luat şi eu un premiu!
Premiile Tiuk pentru anul cultural 2011:
TraducăTiuk! - Veronica D. Niculescu - Ed. Polirom

Mulţumesc echipei Tiuk!, care ştie atît de bine cum se traduce o carte.
Săracă şi cinstită, mă simt onorată!
Lista premiilor, aici.

În acest număr din Tiuk! mai avem nişte poezii de Marija Rakic, pe care am cunoscut-o în această toamnă în rezidenţa din Serbia, poezii traduse din pura mea plăcere şi admiraţiune, aici.
Şi un fragment din viitoarea carte, aceea mică, mică, mică. Aici.

4 comentarii:

Radu Vancu spunea...

Felicitări, Vera & bravo, Tiuk!

(Mărturisesc că Doinel e exact personajul de care empatia mea nevrotică avea cea mai mare nevoie. Iar dacă n-o să-şi facă fotoliu între două coperte, empatia mea o să se facă inuman de nevrotică. :) )

Veronica spunea...

Zice Doinel că te salută, e un arici respectuos şi dulce de cocoşat. Aş vrea să rup cu el regula asta de una publicată, una păstrată. Poate anul viitor.
Mulţumesc, Radu.

Anonim spunea...

Felicitări, Vera! Şi Tiuk! îţi mulţumeşte!

Veronica spunea...

Ca de la traducătiuk la traducătiuk.
Eu sînt foarte norocoasă că pot publica la voi.